Etykiety

2000 (1) 2009 (1) 2010 (3) 2011 (2) 2012 (12) BIAŁE (2) BYLINY (2) DALIE (1) KOMPOZYCJE (8) KRZEWY (2) KWITNACE (4) KWITNĄCE (4) NAWOŻENIE (1) NISKIE (1) OBRAZKI (12) OCHRONA ROŚLIN (1) OGRODOWE ARANŻACJE (9) ROZE (2) RÓŻANECZNIKI (1) STAROCIE (8) WIOSNA (1) ZIOŁA (2)

środa, 2 października 2013

PO ROKU ....

braku aktywności na blogu troszkę tego co w tym roku kwitło w ogrodzie.
Przed ogródek wiosną.




Lato 2013 od czerwca do sierpnia bez zachowania chronologii.

























Rzadko bywam na blogu ale ma to swoje uzasadnienie. Liczę, że w przyszłym roku będzie lepiej z moją aktywnością.

8 komentarzy:

  1. Witaj po przerwie :))). Twój ogród w czasie Twojej nieobecności na blogu był śliczny, kolorowy i zadbany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogród podczas mojej nieobecności radzi sobie sam. Gęste nasadzenia bylin to mniej miejsca na chwasty. Wprawdzie ja je zauważam szybko ale nie ujmują uroku kwitnącym rabatom. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Czekałam i czekałam i tak strasznie mocno chciałam zobaczyć dokończoną ceglaną ścieżkę.. No doczekałam się, ale ścieżki prawie nie widać :(
    Mimo tego braku(zdjęcia oczywiście) i tak się cieszę,że wróciłaś!!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja nieobecność na blogu ma swoje uzasadnienie. Ale czerwoną ścieżkę postaram się pokazać (niestety nie wcześniej niż za dwa miesiące). Pozdrawiam.

      Usuń
  3. A masz lokatorów do tej bujnej kocimiętki ? Aż prosi się o adoratorów ;) No i ten rhododendron prawie przechodzący przez murek - cudo ! Piękne kolorowe królestwo !!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lokatorów, czyli koty sąsiadów mam w ogrodzie ale o dziwo nie ruszają mojej kocimiętki. Sadzonki kocimiętki otrzymała ode mnie moja sąsiadka "kociara". Sama jestem ciekawa jak jej koty będą ją traktować. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Czy stylistyka pierwszych zdjęć celowo jest rozmazana? Nie powiem, daje to ciekawy efekt :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń