Etykiety

2000 (1) 2009 (1) 2010 (3) 2011 (2) 2012 (12) BIAŁE (2) BYLINY (2) DALIE (1) KOMPOZYCJE (8) KRZEWY (2) KWITNACE (4) KWITNĄCE (4) NAWOŻENIE (1) NISKIE (1) OBRAZKI (12) OCHRONA ROŚLIN (1) OGRODOWE ARANŻACJE (9) ROZE (2) RÓŻANECZNIKI (1) STAROCIE (8) WIOSNA (1) ZIOŁA (2)

wtorek, 16 czerwca 2015

CZERWIEC W OGRODZIE

Dzisiejszy spacer po ogrodzie w obrazkach.





















Poszalałam trochę z ilością zdjęć ale długo mnie nie będzie więc to tak na zapas.
Zdjęcia nie oddają właściwych kolorów ogrodu ale mam niestety tylko "idioten kamerę".
Pozostawiam mój ogród na dłuższy czas bez opieki i zastanawiam się co zastanę po powrocie.
Pozdrawiam serdecznie podglądaczy ogrodu.

7 komentarzy:

  1. Piękny ogród! Taka bujna roślinność, już nie mogę się doczekać kiedy u mnie tak będzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nawet nie zauważysz jak szybko i Twój ogród się rozrośnie, czas tak szybko leci.

      Usuń
  2. Cudowny, a ściana z cegły super rozwiązanie , może dochodzącego " ogrodnika ] na czas twojej nieobecności , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ścianka ceglana postawiona z konieczności odgrodzenia się od sąsiada stała się też moim ulubionym elementem ogrodu. Pewnie przydałby się dodatkowy ogrodnik ale po moim powrocie, muszę mieć kontrolę nad tym co i kto robi w ogrodzie. Zbyt wiele bylin "wyszło" z ogrodu. Mam na myśli wyrwane i wyrzucone na kompost z powodu nieuwagi lub nieznajomości.

      Usuń
  3. Piekny kwitnacy ogród i ścieżki otoczone kamieniami. Fajna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kamień to materiał z odzysku.. W najbliższym czasie kolejne wielkie kamienie z fundamentów starego domu będą wydobywane. I kolejny kawałek ogrodu też będzie z kamieniami. Bo gdzieś trzeba te kolosy zagospodarować. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Oczarował mnie twój ogród :)
    Mam nadzieję, że niebawem będziesz pisać :)

    OdpowiedzUsuń