Etykiety

2000 (1) 2009 (1) 2010 (3) 2011 (2) 2012 (12) BIAŁE (2) BYLINY (2) DALIE (1) KOMPOZYCJE (8) KRZEWY (2) KWITNACE (4) KWITNĄCE (4) NAWOŻENIE (1) NISKIE (1) OBRAZKI (12) OCHRONA ROŚLIN (1) OGRODOWE ARANŻACJE (9) ROZE (2) RÓŻANECZNIKI (1) STAROCIE (8) WIOSNA (1) ZIOŁA (2)

piątek, 23 czerwca 2017

BLIŻEJ DOMU

Tak, bliżej domu i częściej chciałabym być. Ale z powodów wyjazdów pewne zmiany w ogrodzie zachodzą bardzo powoli. I moja bytność na blogu jest niezbyt częsta. Już dwa lata nic nie publikowałam. Zatem dzisiaj dzisiaj kilka ujęć z nowej części ogrodu, bliżej domu w miejscu gdzie dawniej stał stary zrujnowany dom. Zdjęcia wykonane w pierwszych dniach czerwca. A w tym czasie z powodu długotrwałych chłodów niewiele kwitło w ogrodzie.

 Moja ulubiona ściana ceglana w otoczeniu paproci, które świetnie sobie radzą na słońcu. 

Zejście do ogrodu od strony kuchni.

Tak było: po lewej widać fragment ściany starego domu.

Tak było: tutaj też resztki muru, miało to swój urok ale ......

Tak było: frontowa ściana tutaj jeszcze się trzyma. 

 Nowa rabata z innego ujęcia.

I jeszcze inne ujęcie

I z pewnej odległości, rabata z różami przesadzonymi jesienią w miejsce nasłonecznione. Róże nadal po zimie mizerne. 


No i jeszcze tyle przestrzeni po lewej do zagospodarowania.
I z trochę innej strony obrazki.
Bergenie jak nigdy z powodu zimna prawie nie kwitły.


Hortensje bukietowe z kocimiętką, wszystko jeszcze młode.

I trochę starsza część ogrodu.

Rododendrony w towarzystwie piwonii wczesnej, 

A w oddali wydać dziadka, który buduje domek dla wnuków. 
Pozdrawiam cierpliwych sympatyków mojego ogrodu,

5 komentarzy:

  1. Oj tak tak, na ogród to trzeba mieć czas i zacięcie :D Fajnie wymyśliłaś w ogrodzie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, piękne zdjęcia.
    Kochałem ogród.
    Miło poznać Twojego bloga.
    janicce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogród przepiękny. Ja teraz urządzam swój. Zastanawiam się nad ogrodzeniami proponowanym przez http://legi-polska.pl Macie też może u siebie ogrodzenia systemowe?

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, nie zaglądałam tutaj dawno. Sory za brak odpowiedzi. Ogrodzenia systemowego nie posiadamy, wszystko wg włanego pomysłu i posiadanych materiało. Cegła, kamień i drewno.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń